Wat doen we nou precies?

Voor Bedrijfs en Teamuitjes Klik Hier!


Kroeg / brasserie / evenement / camping / restaurant eigenaren lees aub verder

Door middel van het organiseren van een open bordspel kampioenschap (bijvoorbeeld het populaire 30 seconds) maken wij gezellige, drukke, spannende en vooral te gekke avonden op verschillende locaties in Nederland. Vooral in deze digitale tijd vinden mensen het heerlijk om af en toe een gezellig (en fanatiek!) bordspel te spelen en dan vooral met meerdere mensen in een gezellige omgeving! Zo organiseren wij in Spijkenisse inmiddels al de 8e editie van het Open Nissewaard kampioenschap 30 seconds, een enorm succes dus! 32 teams (tussen de 100 en 120 deelnemers) strijden elke maand om de prachtige prijzen. Heb jij een mooi restaurant of gezellige kroeg maar moeite om bijvoorbeeld de dinsdagavond vol te krijgen? organiseer samen met ons een te gekke avond! ! Wij zorgen voor een gezellige avond met presentator, een goede toernooi opbouw, vooraf duidelijke communicatie met alle deelnemers (en de eventuele media),  veel voorpret, prachtige prijzen en een lach op de gezicht van de mensen die graag weer terugkomen bij jou in de zaak!

De ideale tijd?
Wij vinden van 19:30 tot 23:00 een ideale tijd. Wij hebben in onze hele toernooiplanning uiteraard oog voor de commerciële gedachte van de desbetreffende locatie. Niet elk team speelt continue, er zijn pauzes en de teams blijven de gehele avond aanwezig. Hierdoor is er genoeg tijd voor een hapje en een drankje, voor alle spelers. Houd er rekening mee dat het hele kampioenschap van begin tot ongeveer 4 uur in beslag neemt. Genoeg commerciële kansen dus! (in overleg is zijn er ook mogelijkheden overdag en in het weekend)

Wanneer?
Dit is volledig in overleg, wij kunnen dit 7 dagen per week organiseren. Avonden maar ook middagen zijn bespreekbaar. Rustige dinsdagavond? laten we die doen! Zondagmiddag niks te doen in de zaak? Laten we daar verandering in brengen! Houd er rekening mee dat we minimaal een maand nodig hebben om alle promotie , inschrijvingen etc te verwerken, dus wil je ons boeken? plan de desbetreffende avond minimaal een maand later. Wij hebben gemerkt dat er met 30 seconds een enorme aantrekkingskracht is op het kampioenschap, en raden dan ook na een succesvolle avond aan, die avond de volgende editie al aan te kondigen (laat er altijd minimaal een maand tussen zitten)

Kan het ook bij mij in de kroeg, bar, kantine of restaurant?
We kunnen bijna overal een kampioenschap organiseren, graag bespreken we de mogelijkheden bij jou op de zaak!. Wij kunnen voor de tafels en stoelen zorgen, maar de ruimte moet uiteraard wel groot genoeg zijn! Mocht je hierover twijfelen komen wij uiteraard zonder verplichtingen even kijken.

Leeftijden ?
Onze ervaringen zijn enorm divers. We hebben deelnemende teams gehad van net 18, maar ook van bijna 70! En alles speelt met, tegen en door elkaar! Het werd elke avond voor ons een feestje om te mogen organiseren en presenteren. We houden overigens wel minimaal 18 jaar , maar dit is uiteraard in overleg.

Wat voor mensen komen er bij mij langs als wij dit organiseren?
Jeroen Citroen is sowieso altijd zelf aanwezig op de 1e editie voor de hosting / presentatie van de avond. Hij zal met een komische insteek de avond vlekkeloos laten verlopen, ook zal er minimaal één extra scheidsrechter bij aanwezig zijn (dit is afhankelijk van het aantal deelnemers), onze ervaring is echter dat deze totaal niet nodig is, maar wel heel handig is voor de scores / rankings.

Waar moet ik aan denken bij een "kampioenschap"?
We hebben een systeem vergelijkbaar met het WK Voetbal, verschillende poules spelen aan verschillende tafels, in partijen van een kwartier. Hier zal een poule-eind-uitslag uitkomen, die dan weer bepaalt tegen wie je speelt in de kwartfinales. Sowieso zorgen er voor dat alle teams een leuke avond hebben, en niet na een uur al afdruipen. Iedereen speelt de hele avond. Het exacte toernooischema zal afhangen van het aantal deelnemende teams. (Teams spelen in teams van 2 tot 4 personen)
Sowieso hoef je je hier helemaal niet mee bezig te houden, wij zorgen ervoor dat alles eerlijk, fair en sportief verloopt!

Fotograaf?
Wij hebben mogelijkheden om een professionele fotograaf mee te nemen  op jouw avond. Met deze fotograaf werken wij samen op meerdere avonden en is gespecialiseerd in fotograferen van evenementen. Deze (sfeer) foto's zijn een perfecte promotie voor op jullie facebook / instagram, ook levert dit vele "taggers" op op facebook. Ook hierover hebben wij en de fotograaf goede tips. De fotograaf is tegen een (schappelijke) meerprijs bij te boeken.

Kosten?
Neem contact op voor de uitleg over de kosten : jeroencitroenevents@gmail.com of via 0628771810


Waar zorgen wij allemaal voor?
*De bordspellen en bijbehorende accessoires.
*De toernooi-indeling en ranking (pakken we zeer serieus aan!)
*De volledige uitleg en communicatie met de meespelende teams
*De nazorg (standen, uitslagen en verslag mailen wij naar alle deelnemers)
*De enthousiaste presentator Jeroen Citroen (eventueel met geluidsinstallatie)
*De begeleider van alle binnenkomende teams (in overleg)
*De tafelnummerbordjes
*De prijzen (Bekers / Bokalen)
*De promotie (hier gaan we even voor zitten samen)
*De scheidsrechter(s)
*De teamnamen (en bijbehorende stickers)
*De drukte en gezelligheid en positiviteit voor jouw zaak
*(De tafels & Stoelen (in overleg tegen meerprijs))
*(De fotograaf (in overleg tegen meerprijs))

Wilt u meer informatie ontvangen, of een gesprek inplannen? Wij komen graag naar u toe om alles door te nemen, uiteraard hebben wij een basisplanning en idee over hoe het beste de avond kan worden gehouden, maar staan uiteraard ook open voor ideeën. 

jeroencitroenevents@gmail.com
mob: 0628771810